Έτσι ονόμαζαν τη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της πέμπτης Διεθνούς Έκθεσης το Σεπτέμβριο του 1930.
Η έκθεση διαρκούσε ένα δεκαπενθήμερο στο οποίο περιλαμβάνονταν 3 Κυριακές ανάμεσα στους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
Η πρώτη Δ.Ε.Θ. έλαβε χώρα 1-15 Οκτωβρίου 1926.
Η πέμπτη Δ.Ε.Θ. που μας αφορά εδώ έλαβε χώρα από την Κυριακή 14 έως την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου.
Άρα η φωτογραφία μας ελήφθη ανάμεσα σε αυτό το διάστημα, στην κεντρική λεωφόρο της 'Εκθεσης.
Τρεις παράλληλες λεωφόροι διέσχιζαν το χώρο της Δ.Ε.Θ. του 1930: η κεντρική λεωφόρος του Αγώνος με τα ανάγλυφα πορτραίτα των αγωνιστών της Επανάστασης, η λεωφόρος των Εθνών και η λεωφόρος των Ανθέων. Στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της 13ης Σεπτεμβρίου διαβάζουμε την περιγραφή του διάκοσμου της Έκθεσης που μας βοήθησε να ταυτίσουμε τη φωτογραφία.
Η παρουσία των Ευζώνων κατά μήκος της λεωφόρου ήταν το δεύτερο δεδομένο που βοήθησε στην τεκμηρίωση της φωτογραφίας. Και πάλι ανατρέχοντας στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στο φύλλο της 16ης Σεπτεμβρίου διαβάζουμε:
Ένα από τα περίπτερα που διακρίθηκαν στην Έκθεση ήταν της βιομηχανικής εταιρείας ΒΙΟ όπως γράφει η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, λίγο πριν το κλείσιμο τη Έκθεσης στις 29 Σεπτεμβρίου.
Στην ΒΙΟ εργαζόταν ο Γιώργος Βαφιαδάκης που τράβηξε τη φωτογραφία της ανάρτησής μας. Πρόκειται για ένα γυάλινο αρνητικό διαστάσεων 9x12εκ.
Τα τόξα της κεντρικής λεωφόρου φωτίζονταν το βράδι και δημιουργούσαν ελκυστικές εικόνες που απαθανάτισαν οι επαγγελματίες φωτογράφοι.
ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας, οι νικητές θα λάβουν το έπαθλο στο email τους.
Η έκθεση διαρκούσε ένα δεκαπενθήμερο στο οποίο περιλαμβάνονταν 3 Κυριακές ανάμεσα στους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
Η πρώτη Δ.Ε.Θ. έλαβε χώρα 1-15 Οκτωβρίου 1926.
Η πέμπτη Δ.Ε.Θ. που μας αφορά εδώ έλαβε χώρα από την Κυριακή 14 έως την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου.
Άρα η φωτογραφία μας ελήφθη ανάμεσα σε αυτό το διάστημα, στην κεντρική λεωφόρο της 'Εκθεσης.
Τρεις παράλληλες λεωφόροι διέσχιζαν το χώρο της Δ.Ε.Θ. του 1930: η κεντρική λεωφόρος του Αγώνος με τα ανάγλυφα πορτραίτα των αγωνιστών της Επανάστασης, η λεωφόρος των Εθνών και η λεωφόρος των Ανθέων. Στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της 13ης Σεπτεμβρίου διαβάζουμε την περιγραφή του διάκοσμου της Έκθεσης που μας βοήθησε να ταυτίσουμε τη φωτογραφία.
Η παρουσία των Ευζώνων κατά μήκος της λεωφόρου ήταν το δεύτερο δεδομένο που βοήθησε στην τεκμηρίωση της φωτογραφίας. Και πάλι ανατρέχοντας στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στο φύλλο της 16ης Σεπτεμβρίου διαβάζουμε:
Ένα από τα περίπτερα που διακρίθηκαν στην Έκθεση ήταν της βιομηχανικής εταιρείας ΒΙΟ όπως γράφει η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, λίγο πριν το κλείσιμο τη Έκθεσης στις 29 Σεπτεμβρίου.
Στην ΒΙΟ εργαζόταν ο Γιώργος Βαφιαδάκης που τράβηξε τη φωτογραφία της ανάρτησής μας. Πρόκειται για ένα γυάλινο αρνητικό διαστάσεων 9x12εκ.
αρχείο Γιώργου Βαφιαδάκη, ΑΦ ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ |
Τα τόξα της κεντρικής λεωφόρου φωτίζονταν το βράδι και δημιουργούσαν ελκυστικές εικόνες που απαθανάτισαν οι επαγγελματίες φωτογράφοι.
Καρτ ποστάλ του φωτογράφου Γιώργου Λυκίδη, αρχείο καρτ ποσταλ ΑΦ ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ |
ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας, οι νικητές θα λάβουν το έπαθλο στο email τους.
Βασιλική Αθ. Χατζηγεωργίου
Φωτογραφικό Αρχείο ΕΛΙΑ-ΜΙΕΤ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου